Content Marketing

Dankzij al die digitale technologie kunnen we 24/7 makkelijk en snel allerlei diensten aanspreken die ons in staat stellen te kiezen tussen producten en diensten en deze direct aan te schaffen. Deze digitale transacties voeren we zelfstandig uit, eenvoudig en makkelijk. En, wanneer dat allemaal vlotjes verloopt, is de kans aanwezig dat we onze ervaringen delen via sociale media. Daar staat tegenover dat, wanneer we minder tevreden zijn, we net zo makkelijk onze onvrede of woede delen...

Dat gebeurt dan meestal via Facebook of Twitter, zichtbaar voor al onze vrienden. Slechts met enkele muisklikken gaat dat meteen de hele wereld over met als gevolg schade voor je merk en je organisatie en vaak is het een stevige klus om die schade weer te herstellen. Maar gaat het goed en wordt er positieve feedback via sociale media verspreid, dan leidt dat vaak tot nieuwe klanten; mond op mondreclame is nog steeds de beste vorm van reclame.

Zo wordt dus eigenlijk door jouw klanten content gecreëerd die relevant is voor jouw doelgroep. Dankzij digitale technologie is het dus mogelijk jouw klanten informatie aan te reiken die persoonlijk is en daarmee relevant en passend bij hun profiel omdat jij weet waar ze naar hebben gezocht, waar ze belangstelling voor hebben en waar ze zich bevinden.

We bedienen onze klanten daarmee online, gebaseerd op hun gedrag en behoeften, zonder dat we ze lastigvallen met onnodige informatie of met allerlei storende boodschappen via de mail.

De creatie, productie, distributie en het onderhouden van relevante content is een full time opdracht en vereist zorgvuldige planning en uitvoering.

Een content marketingstrategie is daarvoor nodig; Wat (welke soorten content) ga je produceren, voor Wie (welke doelgroepen) en Waarom (gedreven door resultaat).

We helpen met het opzetten van een stevig fundament voor Content Creatie, Productie en Distributie; zodra dit goed functioneert maakt u het met uw mensen werkbaar.

nl_NLDutch